“‘Never waste a good crisis,’ zei sir Winston Churchil ooit en dat heb ik mij goed in de oren geknoopt. Nu we geconfronteerd worden met het Corona virus hebben we soms tijdelijk minder werk. Bij de Veenhuizen Groep gebruiken we die tijd om onze mensen op te leiden in de breedste zin van het woord.”
“Zo hebben we de Veenhuizen Academy en komt er een in house technische opleiding. Eigenlijk is het heel leuk om mensen beter en breder te maken aan de ene kant terwijl het tegelijkertijd helpt om efficiënter te zijn in onze service. Ook in het management heb ik geïnvesteerd; sinds 1 september hebben we een nieuwe operationeel manager: Paul Vissers, afkomstig van Coca-Cola.”
“Ook aan de commerciële kant hebben we versterking doordat Klaas-Jan Moltmaker die club aan gaat sturen in de rol van Commercieel Directeur. Tot slot vond ik dat het tijd werd dat ik mij ging focussen op dat wat ik echt leuk vind: op bezoek gaan bij klanten en zoeken naar nieuwe kansen. Dat is wat ik nu doe. De dagelijkse aansturing laat ik over aan Bas Holshuijsen die Algemeen Bestuurder is. Directeur eigenaren die in dezelfde positie zitten zullen het herkennen: het voelt onwennig, verfrissend, maar ook goed!”