Aangenaam, Arjan Wevers!

Met vijftien jaar ervaring in de koffiebranche en het bedrijfsleven is Arjan Wevers de juiste man voor team Veenhuizen. Hij vertegenwoordigt het merk Franke Koffiemachines in heel Nederland. “Bakkers die hun zaak uitbreiden met een koffietentje is dé trend van dit moment.”

“Dankzij onze totaal-formule kunnen we klanten optimaal bedienen”

“Toen Veenhuizen steeds meer aanvragen voor koffiemachines kreeg, ging men op zoek naar een specialist. Bij mij waren ze aan het juiste adres. Ik werk al jaren in de koffiebranche. En ken het bedrijfsleven op mijn duimpje. Ik snap de wensen van bedrijven en begrijp de behoeftes.” Arjan is Verkoper Franke Koffiemachines voor bedrijven en horeca in het oosten van Nederland. Hij stond namens Veenhuizen op horeca-beurs Horecava en op Bakkersvak. “Op dat soort plekken mag Veenhuizen natuurlijk niet ontbreken als we serieus willen meedoen op de markt van koffiemachines. We zien steeds meer bakkers die ook koffie gaan schenken aan hun klanten. Dankzij de totaal-formule van Veenhuizen kunnen we hen optimaal bedienen.”

 

Gemoedelijk en informeel

“Loop je een bedrijf binnen, dan voel je meteen wat de sfeer is,” weet Arjan. “Mijn eerste bezoek aan Veenhuizen voelde meteen goed. Informeel, gemoedelijk, dat is typisch Veenhuizen. Een mooi bedrijf. We werken met een leuk team bestaande uit precies de goede combinatie van collega’s. Klanten voelen dat. Het verloop is bovendien laag dus wie zaken met ons doet, heeft jarenlang hetzelfde aanspreekpunt. Dat wordt gewaardeerd. En natuurlijk is onze service belangrijk. Belt een klant met een storing dan kunnen we vaak telefonisch al een boel oplossen. Het zijn meestal maar kleine problemen. We doen jaarlijks onderhoud aan de Franke koffiemachines dus onze klanten komen vrijwel nooit voor grote verrassingen te staan. En dat is vooral voor horecaondernemers maar goed ook, want elk kopje koffie dat zij niet kunnen schenken door een storing, heeft impact op hun omzet.”

 

Optima forma

De verkopers van Veenhuizen werken intensief samen om hun klanten optimaal te kunnen bedienen. “We steken de koppen regelmatig bij elkaar. Hoe gaat het met onze klanten, waar liggen hun behoeftes, hoe kunnen we ze nog beter ontzorgen, wat zijn de nieuwste trends en ontwikkelingen? Gezamenlijk een klant helpen die niet alleen koffiemachines nodig heeft voor zijn personeel maar ook voor de uitdaging staat een heel nieuwe restaurantkeuken in te richten, dát is echt Veenhuizen in optima forma.”